Priča o brendu Dobro proizišla je iz vizije osnivača i vlasnika Žito grupe, Marka Pipunića. Inspiriran starom legendom Indijanaca Cherokeeja o bijelom i crnom vuku, odlučio je hraniti dobrog, bijelog vuka u sebi i na plodnoj zemlji stvoriti nešto novo za dobrobit Slavonije i njezinih stanovnika.
Biram između dva vuka; bijelog, dobrog i crnog, lošeg. I uvijek izaberem bijelog. To je teži, ali zahvalniji put koji me vodi do cilja. Naš je cilj stvaranje proizvoda od slavonske svinje, prema receptu najboljih svjetskih proizvođača koji su po kvaliteti i okusu naš uzor.
Znam da će se onaj tko kupi naš proizvod uvjeriti u dobrotu njegova sastava. Cijela je Slavonija sastavljena od dobroga, a zlatnoj ravnici želim sigurnost i blagostanje. Što u životu napraviš samo za sebe odlazi s tobom, ali ono što napraviš za druge živi vječno. Vjerujem da je ovo jedna od tih vječnih priča.
Marko Pipunić